.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصل 44 و خطر تعطيلی کارخانه ساریت مازندران
يک واحد توليدى پس از واگذارى به بخش خصوصى به دليل اعتراض پرسنل و حمايت ناکافى دستگاه هاى ذيربط در استان مازندران با خطر تعطيلى مواجه شده است.پس از گذشت يک هفته از تأکيد مقام معظم رهبرى...
اصل 44 و خطر تعطيلی کارخانه ساریت مازندران

يک واحد توليدى پس از واگذارى به بخش خصوصى به دليل اعتراض پرسنل و حمايت ناکافى دستگاه هاى ذيربط در استان مازندران با خطر تعطيلى مواجه شده است .

به گزارش خبر نگار شمال نیوز، پس از گذشت يک هفته از تأکيد مقام معظم رهبرى در اجراى اصل 44 قانون اساسى و عزم مسئولان کشور در اجرايى شدن اين اصل و رفع موانع سرمايه گذارى در بخش هاى مختلف صنعتى در کشور، يک واحد توليدى در استان مازندران طى يک مزايده به بخش خصوصى واگذار گرديد.

کارخانه ساريه (ساريت ) که در استان مازندران از واحدهاى توليدى فعال به شمار مى رود پس از طى مراحل قانونى به بخش خصوصى واگذار گرديده بود .

بر اساس خبر دريافتي، در جريان اين واگذارى تعدادى از پرسنل کارخانه پس از مخالفت هاى اوليه همچون حاضر نشدن سر کار ، مدير عامل جديد کارخانه را مورد حمله قرار داده و تهديد به تعطيلى کارخانه کردند .

شنيده شده است عبدا... عبدى مدير کارخانه ساريه(ساريت)موضوع را به مسئولين دستگاه هاى زيربط در استان مازندران انتقال داده است .
وی معتقد است که پس از گذشت چند روز از اين واقعه تا کنون هيچ اقدامى از سوى مقامات استان صورت نگرفته است.

عبدى در همين رابطه گفت : « مديريت جديد کارخانه با توجه به عزم کشور در رعايت اصل 44 قانون اساسى و با توجه به محدوديت هاى اقتصادى در استان مازندران تصميم به خريد کارخانه ساريه ( ساريت ) در جريان يک مزايده نمودند تا پس از طى مراحل قانونى نقل و انتقال و با هدف سرمايه گذارى در بخش توليد ، گامى در جهت پيشرفت اقتصادى استان برداشته شود . اما متأسفانه بلافاصله پس از شروع کار، کادر جديد مديريت با کار شکنى تعدادى از پرسنل سابق کارخانه و نيز عدم حمايت مسئولان استان مواجه شديم » .

وى ميافزايد : « اين در حالى است که تأکيد مقام معظم رهبرى در پويا سازى اقتصاد کشور و نيز مسئولين عالى رتبه کشور در اجرايى شدن اصل 44 قانون اساسى نشان عزم و اراده مديران و مسئولان در توسعه اقتصادى و صنعتى ايران دارد اما به مجرد ورود به اين بحث عملا ً هيچ کدام مديران استان مازندران اقدامى براى حل مشکل ما انجام نداده اند و به همين منظور و براى علنى شدن موانع جدى سرمايه گذارى در مازندران نامه اى سرگشاده به رئيس جمهور تيز تقديم کرديم و اميد داريم که موضوع از سوى دستگاههاى ذيربط پيگيرى شود.

گفتنى است، مقام معظم رهبرى چندى قبل در جمع مسئولين و مديران کشور ضمن انتقاد از روند کند اجراى اصل 44 در پيشرفت توسعه اقتصادى کشور در سايه اجرايى شدن مفاد اين اصل تاکيد کرده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

roshan 16 اسفند 1385
نماینده ولی فقیه در لشکر 25 کربلا در بازدید از ماهنامه

صنعتگر مشکلات زیادی دارد
حجت الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در لشکر 25 کربلا از دفتر مرکزی ماهنامه صنعت،تولید،مصرف بازدید نمود . در این بازدید روشن سردبیر نشریه با ارائه گزارشی از عملکرد ماهنامه صنعت ،تولید،مصرف از توجه و حضور حجت الاسلام گواهی تقدیر نمود. نماینده ولی فقیه در لشکر 25 کربلا نیز با اظهار خرسندی از حضور در دفتر این نشریه و تشکر از زحمات سردبیر و دست اندرکاران آن با اشاره به سرمایه گذاری شرکت مازند سیکلت در این مقوله فرهنگی گفت : تاسیس یک کارخانه خیلی رنج و مشقت بیشتری از خواباندن پول در بانک دارد . وی با اشاره به هزینه های سنگین صنعتگران اظهار داشت : صنعتگر مشکلات زیادی دارد .حجت الاسلام گواهی با اشاره به سخنان امیر المومنین امام علی (ع) اعتدال در مسایل اقتصادی را لازمه فعالیتهای اقتصادی دانست و از ماهنامه صنعت،تولید،مصرف خواست نسبت به معرفی شهدای واحدهای صنعتی اقدام نمایند.وی پیشنهاد داد در این نشریه علل عقب ماندگی های اقتصادی و هم چنین نقش بانوان در صنعت مورد بحث وبررسی قرار گیرد.



akbar 16 اسفند 1385
چرا در رابطه با کار شکنی و بی توجهی مسولین محلی و متاسفانه استانی شفافتر به جهت تنویر افکار عمومی صحبت نمی کنید.
با توجه به اطلاع قبلی بالاترین مدیران اجرایی شهرستان قبل از وقوع در گیری و اغتشاش چرا اقدامات پیشگیرانه به عمل نیاور دند ؟!!
گفتنی های زیادی دارم ولی معزوریت دارم .
مرتضی 28 اسفند 1385
چند سوال از جناب اقای عبدی داشتم.اول اینکه می خواهم بدانم ایشان شرکت را با چه قیمتی خریده و با چه قیمتی برای مزایده بفروش گذاشته اند. در ضمن خوشحال می شوم که بدانم چند نفر و دقیقا چه کسانی در این مزادیه شرکت داشته اند . امیدوارم سوال بنده بی پاسخ نماند . مرتضی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.339 seconds.